Miłego dnia życzę wszystkim odwiedzającym mojego młodego bloga. Jeśli tu zawitałeś, proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza a będzie mi bardzo miło. pozdrawiam Edi

Wasze candy

niedziela, 20 kwietnia 2014

Cotton Balls

Ostatnio modne są świecące kule zwane Cotton Balls. Bardzo mi się podobają tylko cena mi się nie podoba. Na blogu http://twojediy.blogspot.com jest pokazane jak zrobić je samemu. Jakiś czas temu i ja pokusiłam się o ich stworzenie. W sumie praca łatwa, ale jak dla mnie bardzo czasochłonna. Gazy i kleju wychodzi bardzo dużo. Między innymi dlatego praca nad nimi trwała tak długo. Ciągle brakowało mi gazy :).Dawałam radę lepić pięć kul za jednym posiedzeniem.
 Przeźroczystego łańcucha z lampkami choinkowymi niestety nie znalazłam. Użyłam więc zwykłego , zielonego z 20 lampkami. Kule w kolorze szarym i białym. Gaza farbowana czarna bibułą. Kule przyszyte nitką do sznura. Sznura jeszcze nie pomalowałam, ale nie wiem czy pomaluję. Waham się :). I wiem, że następne Cotton Balls zrobię od razu całe, którejś nocy, ale z przyjaciółką, przy winku. Bo to, że je zrobię jest pewne.





Pozdrawiam Edi



5 komentarzy:

  1. Świetnie wyszły, gratuluje wykonania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i zachęcam do samodzielnego wykonania kulek , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przywożę wino i gaze:) i lampki i dzialamy:):):):) Przyjaciółko :)

    OdpowiedzUsuń