Literkowy szał

Ogarnął mnie ostatnio literkowy szał. To taki fajny sposób ozdabiania pomieszczeń, że nie mogłam się opanować i ja się skusiłam. Zaczęło się, jak zwykle u mnie zresztą, od pomysłu na prezent mojej chrześniaczki. Miały być nuty i są nuty. Rękami mojego męża :) wycięłam literkę, potem deku, trochę patyny i tak oto powstała moja pierwsza litera. Najtrudniej było chyba dopasować czcionkę.Żadna jakoś mi nie pasowała. A i musiała być kanciasta, bo tylko takie narzędzie do wycinania było pod ręką.Jeśli komuś się przyda to czcionka nazywa się Men Nefer Black.
A potem już jakoś poszło.
Następne poszły wyrazy. Nie wyszło super prosto, wybaczcie :(
Została mi jeszcze literka dla mojej córy, czyli N. A może ona sama ją ozdobi. Zobaczymy. Muszę ją tylko skleić, bo podczas wycinania złamała się. Ale to nie problem. Z literką M było podobnie a nic nie widać. Zabawa literami bardzo mnie wciągnęła. Mam jeszcze tyle pomysłów na następne, tylko deska mi się kończy :(. Więc już rozglądam się za następnymi :) A na koniec pokażę Wam co będzie w następnym poście. Stara piaskownica a co z niej powstanie dowiecie się już niedługo:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Dziękuję, że do mnie zaglądacie. :) Edi

Komentarze

  1. Śliczne literki stworzyłaś! Czcionka jak najbardziej na topie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne litery i takie jak kocham. ..stare.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kochana, za te skrzynki to ja poproszę A jak Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne literki, mają niezwykły czar z dawnych lat.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam! Szczególnie podoba mi się turkusova love :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie!!! :) ja się zbieram żeby literki uszyć, ale nie wiem czy podołam zadaniu :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny.. Fajnie poznać Twój log..u mnie też było ostatnio o literkach... Twoje są świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe litery, bardzo fajnie się prezentują. Ja też lubię wszelkie litery i typografie. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz