Wygrane candy-niespodzianka w Mój Magiczny Decoupage

Czasami tak bywa, że ktoś czegoś nie zauważy :( Tak się stało w moim przypadku. Ktoś nie zauważył, że wygrał,odbyło się drugie losowanie nagrody dodatkowej i wylosowana zostałam ja :) A wszystko to na blogu http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/. I dziś przyszła do mnie paczuszka z cudnymi przedmiotami. Nadmienię, że jest to moja pierwsza w życiu wygrana w Candy, więc tym bardziej się cieszę. A przy okazji dziękuję synkowi Anny Marii- Przystojniakowi, że szczęśliwie mnie wylosował :))

Jaka fajna to niespodziana niech pokażą zdjęcia :).

Oto cały zestaw w całości:




              Zawieszkę kota od razu moja córcia mi zgarnęła z piskiem "mogę mamo, on taki piękny!?"

                                            Tu zestaw dekorów. Oj przydadzą się na pewno :)


Są i wspaniałe podkładki drewniane pod kubek albo do czego się chce :)




Jeszcze raz bardzo dziękuję . Lubię takie niespodzianki :)

Pozdrawiam Edi


Komentarze

  1. Gratulacje :) W moim domu też rządzą zwierzaki kot i szynszyla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety my kota możemy mieć tylko w wyobraźni, bo przyjaciel jest uczulony, ale psa mamy :)

      Usuń
  2. Gratuluje takich pieknych cudeniek !

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc gratulacji!
    Pięknie u Ciebie się nagrody prezentują!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz