Miłego dnia życzę wszystkim odwiedzającym mojego młodego bloga. Jeśli tu zawitałeś, proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza a będzie mi bardzo miło. pozdrawiam Edi

Wasze candy

wtorek, 3 czerwca 2014

Liebster award




Zostałam nominowana przez Aldi z bloga powolusku.blogspot.com do Libster Award. Bardzo dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło, że ktoś chce miło ze mną spędzić czas. I przepraszam od razu, że tak długo zwlekałam z odpowiedziami, ale tyle spraw na głowie :)
Oto moje odpowiedzi:

1. Jeśli nie czekolada to co....czyli jak się pocieszasz w chwilach smutku? Najlepiej w ramionach, dzieci, mężą i przyjaciół.
2. Gdy szukasz inspiracji sięgasz po... net na łonie przyrody
3. Co Cię wzrusza? dobrzy ludzie
4. Gdybyś miała spędzić jeden dzień z dowolną osobą (z teraźniejszości lub przeszłości) kto by to był i dlaczego? z paroma dziewczynami z blogów, bo dużo mogłyby mnie nauczyć
5. Twój ulubiony kolor we wnętrzach to.szary 
6. Twój ulubiony deseń to.ostatnio romby 
7. Gdybyś miała od nowa zaprojektować swoją kuchnię, jak by wyglądała? byłaby biała i nie nowoczesna
8. Jeśli ktoś chciałby Ci ufundować miesięczny kurs dowolnego rękodzieła - na jaki byś poszła?  na kurs szycia
9. Jakie z domowych obowiązków najmniej Cię nużą? zmywanie
10. Co najbardziej lubisz gotować? najbardziej lubię gotować z moją przyjaciółką, tzn. ona gotuje a ja ją zabawiam rozmową
11. Po czym poznajesz, że miałaś dobry dzień? ja bardzo rzadko miewam złe dni, więc jak jest gorszy to idę szybko spać, by znów był nowy 



 Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji!
    ms

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję wyróżnienia :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow gratuluje!!!! Bardza:) cos wiem o tym gotowaniu:) caluje:)

    OdpowiedzUsuń