Miłego dnia życzę wszystkim odwiedzającym mojego młodego bloga. Jeśli tu zawitałeś, proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza a będzie mi bardzo miło. pozdrawiam Edi

Wasze candy

piątek, 7 lutego 2014

Moja blogosfera

Tak naprawdę zaczęło się od blogów. Odwiedziłam ich mnóstwo. Jedne rzeczy bardziej, inne mniej mi się podobają, ale z każdego można się wiele nauczyć.  Za to blogujące dziewczyny- no Panie! Toż to cud nie babyJ.  Pozdrawiam wszystkie bardzo. 
Jednak każdy ma jakichś swoich faworytów. Mam i ja. Są to blogi, na których bywam regularnie i nie mogę się doczekać kiedy dziewczyny coś nowego pokażą. 

Kolejność przypadkowa :)

http://przetarlosie.blogspot.com często zaglądam, dużo się uczę. Prace przepiękne, z pomysłem, dopracowane. Niepodrabialny styl i nie do pomylenia z nikim.

 http://.cat-arzyna.blogspot.com mistrzyni niedościgniona, jak ktoś nie był to musi koniecznie zobaczyć

 http://rozanalaweczka.blogspot.com - nostalgiczne piękne prace, fajny opis wykonania

 http://deququ.blogspot.com jedna wielka inspiracja

 http://magdalena-secretgarden.blogspot.com meble malowane farbami kredowymi, cudne

 http://wskorupie.blogspot.com  każda praca to perełka, fajnie wytłumaczone jak zrobiona


 http://domnagorce.blogspot.com dużo porad jak wykonać różne rzeczy

 http://retrodrobiazgi.blogspot.com- retro drobiazgi piękne


 http://aniapawlak.blogspot.com- dobre sposoby wykonania



http://malowanykokon.blogspot.com - mnóstwo pomysłów i grafik

http://www.astrolabiumart.pl - czary na szkle i w dequ, te kolory !!!

http://zmyslyipomysly13.blogspot.com blog o wnętrzach i nie tylko

http://taarletta.blogspot.com blog wnętrzarski, piękności

http://jagodowyzagajnik.blogspot.com - dom, bardzo dobre opisy jak coś jest wykonane, cud

http://bambetle.co.uk - meble shabby, piękne

http://patynaikoronki.blogspot.com piękne meble shabby

http://www.puszkaokruszka.blogspot.com/ żartobliwy komentarz na temat życia plus fajne rękodzieło

www.inspirello.pl filmy , dużo fajnych filmów instruktażowych

I w sumie mogłabym tak wyliczać pół dnia. To tylko część blogów przeze mnie odwiedzanych. Inspirujących, cudownych, ciekawych i wartych polecenia. Dziewczyny dziękuję Wam za nie.  Bez Was nie odkryłabym tego fantastycznego świata, który sprawia mi wiele radości.

                                                                         Edi



5 komentarzy:

  1. Łał, dziękuję, nie mogłabym sobie wymarzyć piękniejszych słów, które opisywałyby moją Różaną Ławeczkę...i w tak doborowym towarzystwie...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, że znalazłam się w tak zacnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardziej miło, dziewczyny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie :) Bardzo przyjemnie zobaczyć swój blog wśród wyróżnionych i to w takim towarzystwie ! Aż się do siebie uśmiechnęłam tak się ciepło na serduchu zrobiło :)
    Pozdrawiam i ściskam mocno - wirtualnie , Basia ze Starego Kredensu.

    OdpowiedzUsuń